Tuesday 21 May 2013

Tidak suka May.

Sesungguhnya, bulan May bukan lah bulan kegemaran aku. Sebab, okay. Mungkin alasan aku kedengaran tidak matang, tetapi, ah lantak! Screw anda semua! Sukahati aku lah nak kedengaran matang atau tak. Aku tak boleh kawal perasaan bila emotion dah take over badan aku.




Punca aku tak suka bulan May sebab kebanyakkan orang-orang yang lahir bulan May tidak ada chemistry dengan aku. Dalam blacklist aku, penuh dengan orang yang lahir dalam bulan May. Ye, memang aku percaya dengan benda kolot yang orang gelarkannya sbg horoskop. Lantak you all lah. Horoskop menceritakan perkara yang sebenar. Tak macam kau tu, yang banyak helah dan agenda, talam dua muka.




Paling aku tak suka ialah May 8th. Sebab manusia yang lahir pada tanggal ini lah yang menghancurkan hidup remaja aku. Babi. Pape lah. Whatevorrrszzz. Aku otw nak lupakan minachi ni. Harap-harap aku tak sengsara dalam bulan ni. Semoga hari anda teruk! Goodbye.

No comments:

Post a Comment

Ruangan ini akan menunjukkan samaada awak bijak, atau sebaliknya.