Saturday 3 August 2013

Lacau betul.

Betul. Lacau. Aku pencarut terulung. Tak boleh mencarut betul-betul. Nanti kena timpa karma. Tak pasal-pasal commit suicide. Lol, kidding je. Betul lah kata orang. Kita as human makin hari makin dewasa. Aku sebagai manusia biasa yang sedang berada di dalam kondisi fucked up, tidak terkecuali lah. Bila aku tengok post lama aku,



ERK..

Tetibe nak sorok muka.




So, as a fresh new start, aku nak main tipu. Aku nak edit entry blog lama aku ni. Padam entry lama, gantikan dengan yang baru. 

Tiba-tiba,

Suara 1: "Hoi! Adoi, apasal licik sangat kau?"
Suara 2: "Ala, aku malu lah dengan aku yang dulu."
Suara 1: "Itu la. Dulu tak nak jaga perangai. Sekarang baru nak malu bagai."
Suara 2: "Ala, dulu aku budak lagi. Masih berhingus dalam diam"
Suara 1: "So, kau tak takut ke?"
Suara 2: "Takut ape?"
Suara 1: "Kau kan jenis yang berubah-rubah. Kejap macam tu, kejap macam ni. Kejap minat tu, kejap minat ni"
Suara 2: "Takut jugak." Suara 2 berhenti. "Tapi takpe." Suara 2 menyambung.
Suara 1: "Kau sure?" suara 1 membuat wajah skeptik.
Suara 2: "Ye.. jangan risau." suara 2 menjawab lemah. Hanya mampu tertunduk memandang lantai.



Wondering sape suara 1 suara 2? Ah, tu aku. Dua-dua aku. Itu adalah conversation di antara aku dan aku. Side 1, yang sedang kebimbangan dan side 2, juga dalam kebimbangan. As I said dekat dalam post blog aku yang lagi 1 kalau kau jumpa, split personality. Mana pernah stay still. Berubah-ubah. Tak dapat dipasti. Ugh. Ya Tuhan, kenapa aku lapar sekarang ni? Eh, tetiba. Maaf.



So, lacau betul. Lacau betul aku ni. Bye lah. Aku ada something nak buat daripada hadap laptop ni and muka anda. Selamat bye bye.

No comments:

Post a Comment

Ruangan ini akan menunjukkan samaada awak bijak, atau sebaliknya.