Saturday 22 December 2012

Maafkan aku eh?

Aku memang seorang yang tak berapa nak layan dengan karenah orang. Ye, aku suka menyindir. Tapi kalau aku sindir kau, hanya sekali je kut. Bergantung dgn kebodohan kau lah. Kalau kau balas sindiran aku, aku balas la balik. Tak baik kita biarkan seseorang yang menunggu perhatian daripada kita tu tunggu lama-lama. Nanti berkulat. Kalau aku tak angkat call, jangan la marah. Aku tak akan angkat call orang selain daripada mak aku dan makcik aku.



Aku memang suka lari dari orang. Aku tak suka berada di dalam crowd yang bising. Nanti aku naik rimas. Bila aku rimas, aku akan marah semua orang. Then, orang akan ckp yg buruk-buruk pasal aku. Sebelum itu terjadi, baik aku mengelak. Kalau aku menolak bila diajak keluar, faham-faham lah ye. Bukan tak sudi. Keadaan tak mengizinkan.




Maafkan aku kalau aku terlalu mendesak atau memaksa. Aku seorang yang insecure dari luar dan dalam. Mungkin aku mendesak just because aku nak rasa selesa sedikit. Alah, sedikit je cukup lah. Tak banyak. Aku jarang rasa selesa dalam hidup aku. Kasi la can sikit. Maaf kalau aku tak setuju dgn cadangan dan opinion kau. Tak semua yang mempunyai fikiran dan pandangan masing-masing. Aku termasuk sekali. Aku ada pandangan aku sendiri. Yes, aku mmg jarang sependapat dgn org lain. Aku jrg terima pandangan org lain. Taknak sakit hati, jgn dtg dekat.

No comments:

Post a Comment

Ruangan ini akan menunjukkan samaada awak bijak, atau sebaliknya.