Saturday 16 February 2013

Madu yang dibalas dengan racun.

First of all, babi betul.



Eh, kalau orang yang kau percaya, selama ni kau tolong dia, and kau protect dia habis-habisan dari hinaan yang dilemparkan oleh orang-orang kuat kau betray kau, binatang babi tu jugak lah yang menggelongsor keluar dari mulut kau. Jangan nak menuduh aku je.




Apa lah nasib, kenapa perangai manusia sekarang ni cibai sangat? Aku rasa kita semua berada di era yang di panggil cibai. Aku dah tolong pun masih nak buat hal. Dah la tu, diri sendiri yang salah, then tak tegur aku. Macam aku pulak yang bersalah. Nampak permainan keji dia kat situ? Amboi, babinya perangai. Kalah kerabat-kerabat babi sendiri. Dah nak dekat setahun, masih jugak tak tegur aku. Adeh adeh, takpe lah. Aku maapkan je lah manusia macam ni.




Aku masih hairan ni. Dia yang bersalah, tapi dia pulak yang tak bertegur dengan aku. Dah lah tak tegur, sombong pulak. Lepas kejadian tu, aku masih lagi tegur perempuan jalang tu. Eh lacau la. Apa yang harus aku buat dengan manusia macam ni? Nak elak, tak boleh sebab setiap hari jumpa. Nak bunuh, nanti masuk penjara. Nanti rancangan dia nak buatkan aku nampak bersalah berjaya pulak. Nak dibiarkan, setiap kali tengok muka hodoh dia tu rasa nak baling dengan taik.




Takpe, dia sendiri dah macam taik. Takpe-takpe. Bio kan.

No comments:

Post a Comment

Ruangan ini akan menunjukkan samaada awak bijak, atau sebaliknya.