Thursday 2 March 2017

Happy Birthday, me.

March 2nd, 2017 12 am First birthday wishes that I received was from my superman, my boyfriend. 7 days ago aku mengalami "Birthday Blues or Birthday Depression". Bagaikan adat setiap tahun; every year, a week before my birthday aku akan mengalami kesedihan yang teramat. Jangan tanya kenapa. Ia datang dgn sendiri. Dan boyfriend aku jugak yang terpaksa cheer aku, sanggup buat apa-apa to cheer me up sampai satu saat dia rasa mcm impossible. Tapi dia kan hebat, so aku senyum jugak akhirnya. Senyum sampai aku lupa dgn birthday aku yg dah dekat. Second birthday wishes yang aku terima adalah daripada seorang mamat di Facebook. Terima kasih, whoever you are. Ada jugak ceria timeline aku yang kosong tu dgn birthday wish kau kpd aku. Birthday wishes yg ketiga aku aku terima, sudah pastinya dari Google. Terima kasih Google:) And here I am again. Di dalam kegelapan malam, pada hari jadi aku. Happy 22nd birthday, me. Tolong jangan give up dgn kehidupan. Kau dah lama bersedih, Bangun lah.

4 comments:

Ruangan ini akan menunjukkan samaada awak bijak, atau sebaliknya.